Mihaela Loredana Sedlac - "Iubeşte Clipa!"











Pictează iubirea în sufletul tău

Dăruindu- i un suflet ca al tău

Priveşte în umbra de soare

Cum raza din nori va apărea

Spre lumina din braţele tale

Şi aerul din viaţa ta

Adună iubire la un loc

Să poţi crea mai multe vieţi

Cu suflete pure încărcate

Adună şi fă un buchet din toate

Ascultă- ţi Inima

Ascultă-ţi inima cum bate

La lumină de amor

Şi noaptea cum apare

Sufletul ce- l tot ascult

Astăzi vreau să plec departe

Vreau să las în urmă toate

Nu se mai vreau,

Nu-mi mai rabdă inima

Vreau să îngrop o lume, poate…!

Atunci când sufletul meu

Va prinde viaţă

Atunci inima mea

Glas va căpăta

Atunci inima mea glas va căpăta.

Autor: Mihaela Loredana Sedlac, elevă în clasa a IX-a E la Liceul Teoretic „Bogdan-Vodă”, Vişeu de Sus






Un comentariu:

  1. Mihaela, te felicit pentru aceasta frumoasa poezie. Ti-am transfera-o si la mine pe blog si ti-am facut reclama la ea si pe facebook.
    http://caleaspretine.wordpress.com/2012/02/19/indrazneste-enjoy-momentul-poti-esti-pretiosa-meriti/

    RăspundețiȘtergere